The course "Scientific Research Methods in Physical and Occupational Therapy" is studied by master’s students of the specialty 227 "Therapy and Rehabilitation" in the second semester of the first year. It aims to develop analytical competencies necessary for conducting qualification research. The course establishes foundational knowledge of principles of evidence-based practice, understanding of modern research concepts, data analysis methods, and critical appraisal of scientific publications in occupational therapy.
The goal of the course is to provide theoretical and practical skills necessary for efficient literature search, critical analysis, implementation of evidence into clinical practice, and organization and conduct of individual research.
Course objectives include mastering theoretical foundations of evidence-based and evidence-informed practice, understanding data analysis concepts and methods, applying principles of good clinical practice in occupational therapy, formulating clinical questions, developing skills for working with electronic databases, and critically analyzing scientific dataНавчальний курс «Ерготерапія у сфері ментального здоров’я» вивчається студентами магістерської програми зі спеціальності 227 «Терапія та реабілітація», спеціалізації 227.02-Ерготерапія, у другому семестрі першого року навчання. Курс спрямований на формування у студентів системного розуміння ролі ерготерапії у підтримці психічного здоров’я, опанування сучасних підходів до оцінювання, планування та надання ерготерапевтичних послуг особам із різними психічними розладами. Дисципліна поєднує теоретичні знання з практичними навичками на основі симуляційних методів навчання з акцентом на клієнт-центрованний та доказовий підхід до втручання.
Кінезіологія – це наука про рух людини та тварини, яка базується на розумінні цілеспрямованого руху людини, як результату складної взаємодії елементів багатоланкового об’єкту. Кінезіологія пропонує вивчити та розуміти сили, які діють на людське тіло і маніпулювати цією силою під час терапевтичних процедур, так щоб людина могла удосконалити рухи та запобігати подальшим ушкодженням.
Навчальний курс передбачає засвоєння студентами глибоких специфічних знань з анатомії, фізіології, механіки, патології, закономірностей фізичних тіл. Це створить передумови скорішого та більш адекватного застосування вивчених прийомів і методів впливу на рухову функцію людини, а також зведення до мінімуму помилок, які часом призводять до втрати фізичних функцій.
Протягом вивчення курсу «Менеджмент фізичної терапії та ерготерапії» студенти зможуть застосовувати Міжнародну класифікацію функціонування в медичній практиці, як філософію для збору інформації про пацієнта, постановки командних цілей реабілітації відповідно від запиту пацієнта та його рідних/опікунів, разом з пацієнтом ставити цілі фізичної терапії, ерготерапії на рівні участі, діяльності структури по МКФ. А також ознайомляться з основними етапами планування та побудови реабілітаційного процесу від моменту поступлення пацієнта до моменту його виписки, зі складовими діяльності фізичного терапевта, ерготерапевта та ознайомляться з функціональними обов’язками інших членів реабілітаційної команди, організацією роботи мультидисциплінарної команди з між-, транс- та мультидисциплінарними формами менеджменту надання реабілітаційних послуг. Ознайомляться з інструментами стратегічного планування у фізичній терапії та ерготерапії ( SWOT, SMART). Використовуючи отримані знання та навички студенти навчаться заповнювати навчальну форму збору анамнезу пацієнта згідно Міжнародної класифікації функціонування. Здобудуть практичні навички збору анамнез у пацієнтів, використовуючи стратегію ініціювання взаємодії з пацієнтом та стратегію активного слухання.
Основною навчальною метою дисципліни є закладення основ
термінологічної компетентності медичного працівника, який буде свідомо і
грамотно користуватися медичною термінологією. Структура курсу має три розділи: анатомо-гістологічна,
клінічна і фармацевтична термінологія.
Найбільш вагоме значення серед усіх номенклатур посідають анатомічна
і гістологічна. Наука про походження і розвиток, форми і будову організму
людини є базою для вивчення інших медичних дисциплін. Незалежно від
походження термінів, вони повністю латинізовані, читаються та змінюються
граматично за правилами латинської мови. Тому базовою для
анатомічної терміносистеми є латинська мова.